Maat Taufiq Wan Najah

Genap seminggu warga SAM Sungai Merab Luar bercuti sempena Aidilfitri, para pelajar tingkatan 4 akan menduduki Peperiksaan Sijil Menengah Agama (SMA) bagi tahun ini yang bermula pada 6/10/2008 hingga 9/10/2008 manakala para pelajar Tingkatan 3 pula akan menduduki Peperiksaan PMR bermula pada 12/10/2008 hingga 16/10/2008.

Calon yang menduduki Peperiksaan SMA dianggarkan seramai 64 orang. Ini kerana ada beberapa calon yang telah mendaftarkan diri untuk peperiksaan ini telah berpindah ke sekolah lain, namun nama mereka telah didaftarkan di sekolah ini, manakala calon bagi Peperiksaan PMR adalah seramai 81 orang.

Buat semua calon Peperiksaan SMA dan PMR, walaupun bahang dan kehangatan Aidilfitri masih lagi terasa, jangan jadikan ianya sebagai penghalang untuk anda mencipta kejayaan dan hadapilah peperiksaan ini dengan tenang, matang dan bijaksana.

Doa dan harapan seluruh warga SAMSMEL buat semua calon Peperiksaan SMA yang merupakan perintis kepada Peperiksaan ini disebabkan telah 3 tahun sekolah ini tiada Peperiksaan SMA kerana tiada pelajar tingkatan 4. Tidak lupa juga kepada semua calon Peperiksaan PMR, berjuanglah habis-habisan dan buatlah yang terbaik untuk diri anda dan nama baik SAMSMEL. Bittaufiq Wan Najah.

0 respon:

Related Posts with Thumbnails