Mesyuarat Agung Koperasi SAMSMEL

13 November 2008 (Khamis), buat julung kalinya SAM Sungai Merab Luar menubuhkan koperasi sekolah bagi menggantikan kedai sekolah kendalian pihak luar. Mesyuarat ini bagaimanapun melibatkan seluruh warga SAMSMEL yang bermula seawal 11 pagi, bertempat di Dewan Baru SAMSMEL.

Setelah bacaan doa oleh Ustaz Mohd Fadzil Ibrahim, Encik Erwin b. Khairil Anwar iaitu seorang Pegawai Koperasi yang dijemput telah menyampaikan taklimat beliau berkenaan koperasi seterusnya merasmikan Mesyuarat Agung Permulaan Koperasi SAMSMEL. Agenda seterusnya ialah perlantikan Pengerusi Mesyuarat Agung SAMSMEL dan perlantikan anggota lembaga daripada kalangan guru dan pelajar. Kemudian majlis diteruskan dengan pembentangan belanjawan koperasi bagi tahun 2009 dan had maksimum keterhutangan koperasi ditentukan.

Adalah amat diharapkan seluruh warga SAMSMEL menyokong penuh penubuhan koperasi ini yang dinamakan Koperasi SAM Sungai Merab Luar Berhad, yang mana penubuhannya antara lainnya bagi memenuhi keperluan pihak sekolah sendiri.

0 respon:

Related Posts with Thumbnails