Jamuan 3 Dalam 1

Jumaat, 22 Jan. Majlis jamuan ini bermula pada jam 12.30 tengahari di kantin sekolah. Jamuan ini diadakan bersempena 3 acara iaitu menyambut kedatangan guru-guru baru, majlis perpisahan dengan Ustazah Hanizah yang berpindah ke SMK Jalan 3, Bandar Baru Bangi dan penghargaan kepada guru-guru SMA di atas kejayaan meraih tempat ke 3 pada Peperiksaan SMA 2009.

Majlis ini diadakan secara sederhana dengan dipengerusikan oleh Sir Kamal. Majlis didahului dengan ucapan aluan Puan Pengetua SAMSMEL, Puan Hajjah Noor Hiyati bt. Othaman. Kemudian Ustaz Wan dijemput untuk menyampaikan sedikit ucapan sebagai mewakili semua guru-guru yang baru. Ucapan seterusnya oleh Ustazah Hanizah di mana beliau memberikan kata-kata nasihat dan amanat terakhir buat semua warga SAMSMEL.

Sebelum menjamu selera juadah makan tengahari, Ketua Pelajar iaitu Saudara Mohamad Rabbani mewakili semua pelajar tingkatan 5 yang mengambil Peperiksaan SMA pada tahun 2009 menyampaikan cenderahati sebagai menghargai jasa dan pengorbanan guru-guru SMA sehingga berjaya meraih tempat ketiga terbaik di Negeri Selangor dalam keputusan Peperiksaan SMA baru-baru ini.

Berikut adalah gambar-gambar sepanjang majlis jamuan tersebut :

0 respon:

Related Posts with Thumbnails