Mesyuarat Agung Kokurikulum

Mesyuarat Agung Kokurikulum dimulakan dengan pertemuan semua Badan Beruniform di lokasi yang telah ditetapkan bermula dari jam 1.10 petang hingga tamat persekolahan iaitu pada jam 2.20 petang.

Mesyuarat diadakan bertujuan melantik AJK yang terdiri daripada Pengerusi, Naib Pengerusi, Setiausaha, Naib Setiausaha, Bendahari, Naib Bendahari dan 5 orang AJK Kecil.

Setiap pelajar wajib menyertai satu Badan Berunifrom yang terdiri daripada Kelab Remaja Sekolah (KRS), Kadet Bomba Dan Penyelamat, Kadet Polis dan Puteri Islam. Alhamdulillah, mesyuarat berjalan lancar.

Pada hari Selasa, 12 Januari pula para pelajar akan menghadiri Mesyuarat Agung bagi Kelab & Persatuan. Antara kelab & persatuan tersebut ialah : Kelab Agama & Kemanusiaan, Kelab Keusahawanan, Kelab Penjegahan Jenayah, Kelab Komputer, Persatuan Bahasa dan sebagainya.

Manakala pada hari Rabu, 13 Januari pula akan diadakan Mesyuarat Agung bagi Kelab Permainan dan Rumah Sukan. Antara kelab permainan seperti Kelab Bola Sepak, Kelab Bola Jaring, Kelab Bola Tampar dan sebagainya. Manakala Rumah Sukan terdiri daripada Rumah Merah (Firqah Abu Bakar), Rumah Biru (Firqah Umar), Rumah Kuning (Firqah Ali) dan Rumah Hijau (Firqah Uthman).

0 respon:

Related Posts with Thumbnails